Premi a l’Emprenedoria a la First LEGO League: Spinning Gravity Toilet.

Per segon any consecutiu, l’escola Catalunya torna a presentar un dels millors projectes científics a la FLL celebrada al Campus Diagonal-Besòs de la UPC. Aquest any, els i les alumnes havien de pensar un problema real que afectés a la tripulació de l’Estació Espacial Internacional i dissenyar una solució.

L’equip CatalunyaSAB-9,807 s’ha centrat en el problema de la manca de gravetat i com això afecta a la seva vida quotidiana, concretament a com fan les seves necessitats. És per això que han dissenyat un vàter dins d’una sala que gira creant força centrípeta: Spinning Gravity Toilet.

Tant innovadora ha estat la proposta i el seu disseny, que el nostre equip ha guanyat el premi a l’Emprenedoria per el Spinning Gravity Toilet. No us perdeu la seva presentació amb rap inclòs!