Portes Obertes

El passat dimecres 28 de febrer es va celebrar a les 17h la reunió de Portes Obertes de l’escola.

Van ser moltes les famílies que es van apropar per conèixer les instal·lacions i el projecte educatiu de la nostra escola. Així com els diversos projectes que duem a terme en els diferents nivells educatius.

Si no vau poder venir i voleu conèixer la nostra escola truqueu-nos (933 81 21 09) i concretarem un dia per explicar-vos tot allò que vulgueu saber.

Us deixem una recopilació de vídeos que van preparar els alumnes de sisè explicant els diferents espais que trobem a l’escola.

Desitgem que us agradi.  Fins aviat!