La Biblioteca d’aula a Cicle Inicial.

Aquest curs, a l’escola, continuem fomentant el gust per la lectura. Per aquest motiu, hem fet una inversió per tal de millorar les biblioteques d’aula. Durant el primer trimestre hem renovat les biblioteques d’aula d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

L’objectiu  és la formació de bons lectors i lectores. Pretenem que els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

Hem posat en marxa el projecte “Servei de préstec Escola Catalunya”. Cada alumne de primària tindrà el seu carnet i podrà agafar llibres en préstec. Els nens i nenes d’educació Infantil, també podran gaudir a casa dels llibres mitjançant la maleta viatgera.

Prèviament la mestra presenta i recomana  llibres als alumnes per tal d’ajudar-los a fer la tria i crear expectatives. Un cop engegat el projecte seran els propis alumnes els que recomanin llibres als companys i companyes, mitjançant una graella on anotaran la valoració del llibre que han llegit.

Dedicarem una estona durant l’hàbit lector a parlar sobre llibres. La importància de dedicar un temps a parlar dels llibres ve donada per un seguit d’aspectes importants implicats en l’aprenentatge de la lectura i en la formació de l’hàbit lector i del gust per llegir dels infants.

Us recomanem que quan els vostres fills i filles arribin a casa amb el llibre que han triat, gaudiu llegint i comentant amb ells i elles.

Pitgeu la imatge per veure les fotos de com hem engegat el projecte.