#joemquedoacasa. Setmana del 27 al 30 d’abril – 4t, 5è i 6è

Benvolgudes famílies de 4t, 5è i 6è,

Tot i que Sant Jordi ja ha passat, contínuarem treballant amb propostes d’allò més interessants. Cliqueu aquí per veure la presentació i després cliqueu al botó d’engegar.

Aquesta setmana està protagonitzada pels animals i la geometria.

• L’Otoko vol una mascota on cercarem animals pel nostre amic.
  • Continuarem amb Art geomètric on treballarem les figures planes, els colors, al composició, la combinació i moltes coses més.
  • Polygons and Perímetres és una activitat en anglès on ampliaràs el teu vocabulari tot gaudint i aprenent de les matemàtiques.
  • Com cada setmana escoltarem un conte: Si no hi ha feina, no hi ha menjar, fet amb el Tangram.
  • Amb el vídeo Què et fa diferent reflexionarem sobre nosaltres mateixos però a més a més, en la realització de la tasca haurem de fer un resum.
  • Els animals no es queden a casa, és un article que hauràs de llegir i t’ajudarà a entendre la influència de l’home en el medi ambient.
  • La següent activitat Què passaria a Sant Adrià si…. et proposem un viatge al futur.

L’alumnat de religió té una nova tasca.

Som-hi?