Jocs Olímpics. Tercera jornada.

Divendres 18 de maig. Tercera Jornada Jocs Olímpics ’18.

Abans del pati els alumnes i les alumnes de les regions de Kurdistan, Sàhara Occidental, Quebec i Flandes han competit en la modalitat de Colpbol.

Primer han jugat per passar a la final les regions de Quebec i Flandes i ha estat aquest últim qui ha passat a la final guanyant el partit 2 – 1.

Després han jugat Kurdistan i Sàhara Occidental i després d’un partit molt molt igualat a la tercera ronda de penalts ha passat a la final Kurdistan.

La final l’han jugat Flandes contra Kurdistan i després dels deu minuts reglamentaris s’ha proclamat Flandes campió a la categoria de Colpbol.

A la tarda els països de Libèria, Mongòlia, Argentina i Portugal han competit en la modalitat de Ringo Torre.

La primera trobada ha estat entre els alumnes i les alumnes dels països de Mongòlia i Portugal on Mongòlia ha passat a la final guanyant 3 – 0.

Després ha jugat el partit l’alumnat dels països de Argentina contra Libèria i aquets últims han passat a la final després de guanyar 0 – 4.

La final que s’ha disputat entre els països de Mongòlia i Libèria on finalment s’han proclamat campions en la modalitat de Ringo Torre els jugadors del país de Libèria, després de guanyar els participants de Mongòlia 1 a 4.