Els hàbits saludables a l’escola

Aquest curs un dels objectius que ens hem proposat des de l’escola és treballar els hàbits saludables. En aquest enllaç trobareu unes quantes fotos de 3r a 6è.

Des de l’àrea d’educació física hem realitzat diferents activitats per conscienciar de la importància que tenen els hàbits saludables pel creixement integral dels nens i les nenes.

Una de les activitats és el carnet d’hàbits saludables que es treballa a 1r i 2n.

A 4t i 6è hem fet unes peces de trencaclosques relacionades amb els diferents àmbits treballats com són:

• Descans
  • Alimentació saludable
  • Activitat física
  • Higiene i postura corporal

I a cada peça han dibuixat i explicat la informació que han trobat sobre aquests temes a la resta de la classe.

A 3r i 5è han realitzat una gimcana dels hàbits saludables, on han treballat per grups de 4-5 i han realitzat diferents proves físiques després de contestar entre tots i totes les preguntes que hi deia a les targetes.

A més a més d’aquestes activitats treballades a educació física, els nens i nenes de 3r a 6è estan realitzant un recull dels esmorzars que porten a l’hora del pati per veure quina és la classe més saludable.

A final de mes es farà el recompte i veurem qui s’emporta el diploma de classe més saludable. Competeixen 3r vs 4t i 5è vs 6è, igual que als Jocs Olímpics. Dels guanyadors que surtin cada mes farem una publicació a les Xarxes Socials de l’escola per donar a conèixer a tothom com van les puntuacions. També posarem a un plafó a l’escola l’evolució dels esmorzars saludables al llarg del curs.

Aquesta competició farà que qui tingui més punts pugui començar els Jocs Olímpics amb uns punts extra que els hi anirà molt bé.

Esperem que durant el curs omplim el pati d’esmorzars saludables i disminuïm el consum de brioxeria i sucres processats.