Dies d’adaptació a P-3

Benvolgudes famílies!

Ja han passat unes quantes setmanes des de que vam començar a venir  a l’escola.Durant aquest temps ens hem anat adaptant a la nostra classe, als diferents espais de l’escola i hem començat a conèixer i  a fer molts nous amics i amigues!
També hem estat i estem adquirint molts hàbits i habituant-nos a les diferents tasques dins del nostre horari escolar, com  són la rotllana i el bon dia,l’hora d’esmorzar,l’estona de descans- relaxació, l’hora de joc, el pati, l’hàbit lector i les sessions de psico i música.
Perquè us feu una petita idea de com hem passat aquests dies us deixem unes fotografies.Gaudiu-les!

Cliqueu a les imatges de sota per veure-les.