El nostre cos 3r

L’alumnat de 3r està treballant com és i com funciona el cos: lesquelet, la musculatura i alguns dels seus òrgans.

En una de les sessions, han localitzat i posat nom als ossos del cos i més tard s’han atrevit a fer i muntar el seu propi esquelet.

Un altre dia, amb la intenció d’ apropar aquests continguts d’una manera més realista i vivencial per als infants s’ha fet servir el recurs de les eines digitals: les samarretes de realitat augmentada juntament amb l’aplicació Body Planet.

S’han posat una samarreta i apuntant amb la tablet, fent servir una app, han pogut veure els diferents òrgans del seu propi cos.

Amb aquestes activitats es pretén que l’alumnat sigui protagonista del seu aprenentatge.

S’ho han passat molt bé!

Si els voleu veure feu click damunt la fotografia.