El monstre que menjava paraules. P-5

Hem escoltat una historia que ens ha deixat amb la boca oberta. Fa un temps hi havia un monstre que menjava paraules. Era com el drac de Sant Jordi que cada dia venia a buscar un animal o persona per menjar, però aquest monstre només menjava paraules. I cada vegada que menjava un mot, aquest desapareixia dels llibres. Si aquest temible monstre continuava devorant paraules, aviat els llibres quedarien en blanc i mai més podríem llegir.

Vam escriure una carta a l’Empassaparaules i es va adornar que era molt més bonic llegir paraules que menjar-se-les. Aleshores en lloc de cruspir-se les paraules va decidir gaudir llegint-les.

Però com l’Empassaparaules mai havia anat a l’escola no sabia llegir gaire i vam decidir enviar-li paraules boniques amb un dibuix. Així aprendria moltes paraules amb el nostre diccionari d’amor. Cadascú de nosaltres li regalaria una paraula i així l’Empassaparaules podria gaudir amb els contes.