El mercat de cooperatives

Ahir va ser el gran dia. Totes les escoles que participen en el projecte Cueme, ens vam reunir a la Plaça de la Vila, per celebrar el mercat de les cooperatives escolars. Les cooperatives de 6è de l’Escola Catalunya, Dreamer Kids i Creative Makers, van vendre els productes artesanals que han ideat, creat i produït al llarg de l’any. Durant el matí es van organitzar dos torns de venda i en cada torn, els socis i sòcies de les cooperatives es van repartir diferents tasques per organitzar-se i poder atendre als clients. L’alumnat ha gaudit molt d’aquest dia i ha estat implicat al 100%. Gràcies al seu esforç, tot allò treballat al llarg del curs s’ha vist plasmat el dia del mercat i el resultat ha estat tot un èxit.

Ara ens queda fer recompte i valoració de tota la feina feta. Hem de calcular els beneficis, donar el percentatge acordat a les ONGs amb qui ens hem compromès, i cal posar-nos d’acord en com gastarem els guanys de les cooperatives.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos del dia.