US ESPEREM, FAMÍLIES!

Benvolgudes famílies:

La propera setmana del 23 al 27 de febrer, de 12:30 a 13:00 i de 16:30 a 17:00 us convidem  a passejar pels passadissos de l’escola i veure les diferents manifestacions artístiques que els nostres alumnes han fet durant la setmana cultural “La pintura, un somni de colors”.

També podeu contemplar al hall de l’escola, la pintura feta per  l’artista  Agustí Garcia i les columnes del pati que han pintat els alumnes de primària.

Salutacions cordials

L’equip de mestres 🙂

1. Nieves (mare Alexia 4º B )

Increible les obres d’art dels nens i nenes del col.legi !!! son tots uns artistes !!! li donen molt color i vida tant dins com fora al pati !! Les columnes estan super guais ,m’agraden molt !!

I que dir del mural ? es impressionant !!!!!

un Olé per els nens i nenes del cole !!!!