Aus a l’escola

Aquest dijous 4 de febrer, els nens i nenes del Cicle Superior, que durant aquesta Setmana Cultural estan estudiant aus en perill d’extinció, han pogut gaudir d’un matí molt emocionant a l’escola. Ens han visitat un grapat d’aus: falcons, àligues, mussols, òlibes, etc. Per començar, hem anat al teatre on hem pogut aprendre molts detalls sobre les diferents aus que ens han presentat. A continuació, hem anat al gimnàs, al pavelló Can Serra, on hem pogut gaudir de diverses exhibicions de vol, demostracions d’intel·ligència i ens han ensenyat de ben a prop els diferents rapinyaires. També ens han fet participar a totes i tots, fins i tots als mestres!!! Mireu què bé ens ho hem passat.