Hola famílies!
Ahir vam fer la gravació del nostre recital de poemes.
La gravació són uns 5 minuts i escaig però preparar-la ens ha ocupat gairebé dos trimestres durant les sessions de projecte.
Els poemes que escoltareu, els han creat els vostres fills i filles, i aquesta feina va comportar aprendre que és un poema, des de la seva estructura, a la importància de la rima i la musicalitat d’aquest. Vam veure gran diversitat de poemes, sobretot de Miquel Martí Pol i de la Joana Raspall, molt adients per a la seva edat i després vam passar al moment creatiu, a inventar els nostres poemes.
Un cop vam tenir creats els cinc poemes, ens vam convertir en actors i actrius per poder interpretar-los.
El canvi que han fet les vostres criatures en quan a la interpretació ha estat gegant.
Ara penso, que ho hauria d’haver enregistrat perquè ho poguéssiu comprovar vosaltres mateixos, però no us enganyo, hi ha hagut una evolució enorme en quan a confiança, seguretat i valoració d’un mateix i de grup.
Bé famílies, no “m’enrotllo” més, i us deixo amb el recital.
Per a mi és un orgull veure el vídeo, així que m’imagino que per vosaltres també ho serà. Teniu unes petites grans persones a casa, i això és una gran sort, felicitats!!!
Desitjo que us agradi molt i us agraeixo la vostra col·laboració.
Una abraçada.
Ester.


