Sortida a Can Juliana

El dia 1 de juny els tres grups de 6è de l’escola vam anar a Can Juliana (Castellar), un lloc on es poden fer moltes activitats. Entre elles està “Humor Amarillo Junio”, que és la que vam fer nosaltres.

L’autocar ens esperava a les 9 del matí i a la casa vam arribar cap a les 9.30 h. Allà ens van presentar al monitor que ens acompanyaria tot el dia que ens va explicar les normes i vam començar.

En total vam fer set activitats: joc de la mina, els sacs traïdors, tobogan d’aigua, el gladiador, tubby slide, el trampolí i sumo en boles gegants.

A l’acabar vam dinar i jugar una mica fins que vam tornar a l’escola.

A totes i tots ens va agradar molt i potser el que més va ser que estàvem a l’exterior i que era l’excursió final de tota la nostra escolaritat.

Va ser un dia molt especial i malgrat no ens vam poder ajuntar amb els altres grups vam gaudir molt.

Aquí podeu veure algunes fotos.

Daniela Abad i Maria Rodriguez. 6è B