Biblioteca Esteve Paluzie

Hola famílies,

en aquest segon trimestre, dins l’àrea de medi, estem treballant la nostra ciutat, Barberà del Vallès.

Ahir 2B,i la passada setmana 2 A, vam anar a visitar la biblioteca Esteve Paluzie, a part d’aprendre tot el que podem trobar i fer a la biblioteca, l’encarregada de l’àrea infantil, la Maria José, ens tenia preparat un joc de pistes per poder trobar un conte amagat per infants de l’escola Miquel Martí i Pol.

Vam fer 7 grups, i cada grup tenia assignat un personatge d’un  conte clàssic, el primer grup que trobés les 3 pistes ja es podia posar “mans a l’obra” per poder buscar el conte amagat.

Va ser molt divertit i finalment, tot i que va costar força… vam trobar el conte!

La Maria José ens el va llegir i nosaltres el vam escoltar i gaudir molt!  🙂