Cita prèvia matriculació 23-24

Per formalitzar presencialment la matrícula dels infants que inicien la seva etapa educativa a l’Escola Can Serra, cal que demaneu cita prèvia mitjançant el  🔗 següent aplicatiu.  Caldrà que porteu:

2 fotos de carnet en format físic de la nena o nen.

Fotocòpia de la targeta sanitària i vacunes de l’infant.

Fotocòpia del llibre de família.

Fotocòpia dels documents identificatius (DNI o passaport) dels progenitors o progenitores.

Fotocòpia del document identificatiu de l’infant  (si en té).

Aprofitem l’avinentesa per informar-vos que la REUNIÓ D’INICI DE CURS D’I3 es farà el proper DIMARTS 27 DE JUNY A LES 9:30h a la nostra escola. Allà coneixereu les tutores dels vostres infants i s’explicarà el funcionament del curs, aspectes organitzatius d’I3, recomanacions per a l’estiu, etc.