Tarda africana a la biblioteca

Avui a la biblioteca extraescolar hem pogut gaudir de la màgia d’un conte africà, explicat per unes mares de l’escola, que han fet un treball extraordinari!
A més de fer una bona narració, aquestes mares han preparat tota una ambientació, construint diferents instruments de percussió, amb els quals els nens i nenes han pogut participar del conte ( maraques, pals de pluja…). També han buscat unes músiques molt adients i han projectat el conte a la pantalla, a la vegada que l’anaven explicant. Fins i tot han pintat el front dels nens i les nenes com si fossin de la tribu de la Tanga, la valenta protagonista d’aquesta emocionant història.
Una experiència molt enriquidora on alumnes, famílies i mestres hem compartit, una vegada més la màgia dels contes.
MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUI HO HEU FET POSSIBLE!!
Avui també, el Sr. Josep, que col·labora amb la biblioteca extraescolar, ha regalat un exemplar del llibre que ha publicat recentment. Esperem que aquest llibre tingui molt èxit i el felicitem de tot cor per aquesta publicació, que és el fruit de molts anys de treball.
Si us interessa el llibre el podreu trobar a la biblioteca.

Anna Sanegre Sorribas.