Taller de capgrossos

L’AMPA Can Serra us convida a participar en un taller gratuït per a totes les famílies de l’escola des de els més petits de P3 fins els més grans de 6è per construir totes plegades dos nous CAPGROSSOS: un sol i una lluna. D’aquesta manera, la Farigoleta, la geganta de la nostra escola, estarà ben acompanyada a les diferents festes. Per fer la inscripció del taller familiar, és necessari omplir el formulari següent.

Incripcions fins al 28 de febrer. Totes les sessions seran de 17h a 18h Places limitades.

Us podeu descarregar el programa per veure la proposta de cada sessió del taller:

Taller Capgrossos