Resultats votacions casal d’estiu ’16

Aquesta tarda s’han fet les presentacions dels 3 projectes de casal d’estiu amb els corresponents torns de preguntes. A continuació, les famílies han votat i aquest ha estat el resultat:

Fem Gresca: 14 vots

Club Gadex: 18 vots (opció guanyadora)

Aula2: 5 vots

L’escola vol agrair totes les persones que han fet possible tot el procés de selecció del casal d’estiu: AMPA (reunions amb els diferents casals, preparació dels fulls d’inscripcions i recompte, col·laboració a la presentació d’avui, etc), comissió del Consell Escolar (enquestes de valoració, timing, etc.) i famílies que heu assistit a la reunió d’aquesta tarda. Cal destacar que tot aquest procés no hagués estat possible sense l’esforç i col·laboració de les tres entitats que ens van presentar el seu casal per a la nostra escola: Fem gresca (MªLuz Antón), Club Gadex (Aldo Lopera) i Aula2 (Anna López). Moltes gràcies a tots tres!!!

1. Mireia

Gràcies per fer partíceps als pares en aquestes decisions tan importants pels nostres fills, per escoltar les nostres opinions i per valorar els nostres vots.