Portes obertes telemàtiques 2021

Benvolgudes famílies,

Compartim la carta informativa realitzada en consens per totes les directores dels centres educatius de Barberà del Vallès (escoles i instituts).

En aquesta carta trobareu informació relativa a les diferents accions de gestió i organització de les Jornades de Portes Obertes de tots els centres.

Les Jornades de Portes Obertes als centres educatius de Barberà del Vallès no seran presencials, sinó que cada centre farà difusió dels seus projectes educatius i instal·lacions a través de les webs o blocs i posteriorment faran sessions telemàtiques per atendre les inquietuds i dubtes que sorgeixin.

En aquestes sessions es donaran resposta a totes les preguntes que vulgueu fer-nos arribar en relació al Projecte Educatiu de Centre, instal·lacions i procés de preinscripció.

• Publicació projecte educatiu i instal·lacions (vídeos i fotografíes) als webs de tots els centres: 22 de febrer de 2021
  • Publicació de l’enllaç per fer la inscripció a les sessions telemàtiques Zoom: 22 de febrer de 2021
  • Data de les sessions telemàtiques de la nostra escola: 5 de març de 2021 (10h, 15:30h, 17h).

A la carta podeu consultar les dades de sessions telemàtiques de la resta de centres.