Ajornat el procés de preinscripció

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Tan bon punt tinguem noves orientacions del Departament d’Educació, us les farem arribar.

Us volem traslladar el nostre agraïment per la col·laboració i comprensió de tothom.

1. EDUARD

Bona tarda,
    Encara no hi ha cap data per fer la preinscripció de p3, no? Ens ha arribat rumors de que es possible que siguen al mes de maig. Es cert?
    Gràcies.

1. admin Autor de l'article

Hola Eudald. No, no hi ha ni dates ni noves informacions al respecte. La preinscripció es farà, però les dates no se saben encara (no hi ha res oficial). Tal com vam dir, tan bon punt ens arribi nova informació, la trobareu a la portada de la pàgina web. Salutacions cordials.

2. admin

Informació 22/04/20. Declaracions als mitjans de comunicació del Conseller d’Educació:

Bargalló ha explicat que es treballa perquè la segona quinzena de maig “com a molt tard” es pugui fer la preinscripció escolar. Aquest és un procés que normalment es fa de manera presencial i, malgrat que s’ha preparat un dispositiu virtual, no es pot assegurar que totes les famílies hi tinguin accés. Per això, no es podrà obrir el procés de preinscripció si no hi ha alguna via per fer-ho també de manera presencial, perquè seria “injust i inequitatiu”.

Així, la conselleria ha demanat al ministeri d’Educació que demani al de Salut aixecar la suspensió del procés administratiu de preinscripció, perquè les escoles puguin obrir, encara que sigui donant torns, i atendre les famílies que vulguin apuntar-s’hi. Si no es pot fer la preinscripció en aquest termini es podria donar el cas que l’activitat lectiva no pugui començar el setembre.

1. admin Autor de l'article

Bon dia. Sí, enviarem un missatge a les famílies que ja tenen infants matriculats a l’escola per informar quan es reactivi el procés de preinscripció, per si tenen germanetes o germanets per matricular a P3 o ESO. Malauradament, a les famílies noves no podem enviar cap missatge perquè no tenim les seves dades, però ho posarem a la pàgina web perquè estiguin ben informades i, no patiu, sortirà a tots els mitjans de comunicació.