Dinantia, nou sistema comunicació família-escola

Benvolgudes famílies,

A partir d’ara, les comunicacions que fins ara rebíeu per correu electrònic, les començareu a rebre mitjançant una aplicació anomenada DINANTIA. Podreu accedir a DINANTIA mitjançant la pàgina web www.dinantia.com o us recomanem descarregant-vos l’aplicació gratuïtament al Google Play (android)  o App store (Apple).  Si us descarregueu Dinantia al mòbil us serà molt còmode perquè rebreu  les notificacions de l’escola de manera semblant a missatgeries com “Whatsapp”.
Seguiu les instruccions d’aquest document PDF  Dinantia instal·lació i seguiu els pasos de l’apartat “Alta amb el meu mail”. L’aplicació anirà conectada al correu on, fins ara, rebíeu els e-mails de l’escola. Si teniu qualsevol problema, adreceu-vos a la secretaria de l’escola o truqueu-nos per telèfon.
El següent vídeo informa d’algunes de les funcionalitats d’aquesta app:

1. Mireya

Nomès hi ha l’opció que el nen “no es queda a dinar a l’escola”, que s’ha de fer perquè consti que es queda cada dia?
    Gracies

2. admin Autor de l'article

Hola Mireya. El mòdul de menjador de Dinàntia encara no el fem servir. Durant el curs vinent, les famílies tindreu una app pròpia de Roca González per gestionar el menjador (menús, rebuts, assistència, etc).

3. BALJIT SINGH

HOLA SOY PADRE DE AVNOOR SINGH KAUR.OTRO DIA YO HECHO METRICULA DE ME NINA EN ESCOLA DE LOLA ANGLADA.QUIERO SABER INFORMACION DE LA PLAZA.