Comunicats per correu electrònic

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam informar a inici de curs, aquest primer trimestre els comunicats els hem anat enviant en dos formats diferents: paper i electrònic. A partir del segon trimestre, però, els comunicats els rebreu únicament per correu electrònic (informacions referents a l’Escola, AMPA, extraescolars, menjador, etc). El full de la disfressa de Carnaval és el darrer que hem lliurat en format paper.

Aquests comunicats que rebeu via email, són només de lectura: si us plau, NO RESPONGUEU AQUESTS CORREUS. Si voleu fer-nos arribar qualsevol comentari o pregunta, prioritzeu la comunicació amb el tutor (agenda o presencialment). Si és imprescindible l’ús del correu, ens podeu escriure a escolacanserra@xtec.cat (Alerta! No és el mateix correu des del qual rebeu els comunicats!).

Si alguna família no rep els correus, us podeu adreçar a la secretaria per consultar que el tinguem ben enregistrat. Si canvieu de correu electrònic, és molt important que comuniqueu a secretaria la nova adreça. Recomanem que sigui un correu electrònic que consulteu habitualment al telèfon mòbil.

Aprofitem l’avinentesa per convidar-vos a visitar la nostra pàgina web www.xtec.cat/escolacanserra i els canals informatius de Facebook i Twitter, on trobareu les novetats que els mestres van penjant a la pàgina web de l’escola, així com diverses informacions d’interès.

Moltes gràcies per la col·laboració.