Compartim amb la gent gran

Com cada any els alumnes de tercer compartim amb la gent gran de Barberà  unes sessions d’ Educació Física, on el moviment i el joc cooperatiu són els protagonistes. Es tracta d’ unes sessions lúdiques on tots gaudim plegats, Una de les sessions es fa a Can Gorgs i els alumnes ens traslladem allà, on ens espera una estona de  jocs i diversió compartida amb un grup d’ homes i dones que no només són grans d’ edat sinó també en alegria.     L’ altra sessió es fa a l’ escola i ells venen aquí on els tenim preparats un munt de jocs per gaudir-ne tots plegats. Com sempre aquestes sessions ens agraden a tots i les recordem durant molt de temps. Si voleu veure les fotos cliqueu aquí.