CANTÀNIA 2017: RESERVA D’ENTRADES

Benvolgudes famílies de 5è,
Un any més, els alumnes de 5è participen en el projecte de música CANTÀNIA: participarem en un concert al Teatre/Auditori de Sant Cugat i cantarem la cantata “LA NIT DELS MALSONS“. Es tracta d’una peça musical composta especialment per a que la cantin, en un cicle de diversos concerts, alumnes de nombroses escoles de Catalunya.

La Cantània es farà el dijous 18 de maig de 2017 al Teatre Auditori de Sant Cugat (16:30h).

Es tracta d’un espectacle on es coordinen desenes d’escoles i centenars de nens, per això hi ha diferents aspectes organitzatius que cal tenir en compte: us els fem saber mitjançant tres correus electrònics:

1r correu: reserva d’entrades
2n correu: compra d’entrades
3r correu: logística i organització per la Cantània.

RESERVA D’ENTRADES: L’Auditori de Sant Cugat ens reserva 2 entrades per cada família. Les famílies heu d’indicar abans del dilluns 13 de març quantes entrades voleu. Si es volen més de 2 entrades, cal indicar-ho i, si en sobren, l’Auditori ens ho comunicarà i les famílies en podreu comprar més quan acabi el procés de compra d’entrades de totes les escoles (recordeu que en teniu 2 garantides). El preu de cada entrada és de 8€. Si alguna família no en vol comprar cap, també ho ha d’indicar.

RESERVA ENTRADES 5èA

RESERVA ENTRADES 5èB

Una vegada sapiguem quantes entrades vol comprar cada família, l’Auditori facilitarà a cada alumne un codi personal a partir del qual les famílies haureu comprar les entrades a través de la seva pàgina web durant el mes d’abril (quan arribi el moment, us enviarem el 2n correu, “compra d’entrades”, on trobareu tota l’explicació del procés de compra). Cal recordar que els nens/es no paguen entrada. El preu de l’autocar ja s’ha inclòs en el rebut de sortides.

Podeu veure la Cantània de l’any passat al següent enllaç: http://www.cugat.cat/tv/escoles/queiqui/6240

Moltes gràcies per la col·laboració. Si teniu qualsevol pregunta, podeu adreçar el vostre dubte a la tutora del seu fill/a mitjançant l’agenda escolar.