BERENARS EN FAMÍLIA

“Voleu ampliar estratègies per educar els vostres fills? Us ve de gust debatre sobre el treball d’hàbits i límits, compartir experiències i trobar estratègies per gestionar els conflictes amb els fills i filles? De vegades us trobeu amb situacions amb els vostres fills que no sabeu com gestionar? Teniu dubtes sobre els diferents càstigs que podeu fer a casa? Com puc ajudar el meu fill/a perquè guanyi autonomia i sàpiga gestionar el seu temps?

L’escola us ofereix la possibilitat d’assistir als tallers gratuïts “BERENARS EN FAMÍLIA”, un espai on podreu compartir experiències i trobar resposta a molts d’aquests dubtes.

El taller estarà impartit per treballadores i educadores socials a les famílies de 4t, 5è i 6è de primària  de la nostra escola. Els seus objectius són promoure la comunicació intrafamiliar, ampliar estratègies per educar els fills, debatre sobre el treball d’hàbits i límits, compartir experiències i trobar estratègies per gestionar els conflictes amb els fills i filles, entre d’altres.

L’horari del taller serà de 15:10h a  17h tots els dimarts. El taller començarà el dimarts 7 de febrer de 2017 i continuarà tots els dimarts del mes de febrer i de març.
De 16:30 a 17h l’Ampa oferirà servei d’acollida gratuït per a les famílies que s’inscriguin al taller.
Us animem a que hi assistiu, aquests tallers s’han impartit a d’altres escoles del nostre municipi i de la resta de Catalunya i han tingut molt bona acceptació per part de les famílies. Algunes famílies expressen que han millorat les competències parentals i personals, han guanyat en tranquil·litat amb els nens, han adquirit noves idees…
Les famílies que estigueu interessades podeu passar per secretaria a donar les vostres dades.
Us hi esperem!!