Compartint en família (1r, 2n i 3r)

Durant aquest 1r trimestre, es farà a l’escola el taller “Berenars en família” del que ja us hem anat parlant en vàries ocasions.
El taller estarà impartit per una treballadora i educadora social i una mestra de l’escola, a les famílies de 1r, 2n i 3r de primària de Can Serra. Els seus objectius són promoure la comunicació intrafamiliar, ampliar estratègies per educar els fills, reforçar el sentiment de pertinença a l’escola per part de les famílies…, entre d’altres.
L’horari del taller serà de 15:10h a  17h, tots els dimecres. El taller començarà el dimecres 4 d’octubre i continuarà tots els dimecres fins al 13 de desembre.
De 16:30 a 17h l’AMPA oferirà servei d’acollida gratuït per les famílies que s’inscriguin al taller.
Us animem a que hi assistiu. L’any passat vam fer els tallers adreçats a les famílies de 4t, 5è i 6è i van tenir molt bona acceptació per part de les famílies. Algunes famílies expressen que han millorat les competències parentals i personals, han guanyat en tranquil·litat amb els fills/es, han adquirit noves idees…
Les famílies que estigueu interessades heu d’omplir el full que teniu adjunt i portar-lo a la secretaria de l’escola abans del 29 de setembre. Adjunta trobareu més informació sobre els tallers.
Us esperem!!