Balanç curs 21-22

Benvolgudes/benvolguts,

Avui, 22 de juny de 2022, finalitzem el curs 2021-2022 i és moment de fer mirar enrere, reflexionar i fer balanç.

Vam iniciar el curs celebrant la posada en marxa de l’esperada cuina pròpia, una millora significativa de la qualitat del servei de menjador que ha estat tot un èxit.

Havent passat tot el curs anterior marcat per les fortes restriccions de la pandèmia de la Covid-19, tothom pensava que aquest curs seria més fàcil i tranquil atès que hi havia una aparent estabilització de la pandèmia i l’estat de la vacunació estava força avançat. Res més lluny de la realitat: malgrat que la normalitat semblava imposar-se, diferents onades i noves variants del virus anaven arribant, allargant l’anhelada “tornada a la normalitat” i marejant-nos amb interminables modificacions de protocols.

Mai oblidarem el fatídic mes de gener, quan vam patir el pic més alt de contagis i baixes de mestres de tota la pandèmia, un repte que ens va posar al límit, però que vam poder superar gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa. Gener fatídic, perquè també vam rebre la terrible i colpidora notícia de l’accident de la nostra estimada Isabel Jiménez, anterior directora de l’escola. La seva pèrdua va inundar i enfosquir les nostres ànimes de tristor, però el seu característic somriure i positivitat que mai oblidarem ens va donar la llum, l’empenta i les forces necessàries per seguir endavant, tenint-la sempre com a referent als nostres cors i a les nostres vides. Mai t’oblidarem, Isabel.

Gradualment, hem pogut reprendre els patis plegades i plegats, hem pogut tornar a veure els somriures (vam començar traient-nos la mascareta només al pati, més endavant també a l’interior). També hem pogut anat recuperant festes i activitats que l’any passat vam haver de deixar aparcades: concert de Nadal, festa de Carnestoltes, apadrinaments, Bricoescola, sopars (a la fresca, de graduació), festa final de curs, cercaviles amb la Farigoleta (Festa Major) etc. Totes i tots teníem moltes ganes de tornar a gaudir d’aquests moments únics que tant trobàvem a faltar i que ens donen el caliu necessari que enriqueix els vincles entre els diferents membres de la comunitat educativa.

Acomiadem aquest curs desitjant-vos que podeu gaudir d’un bon estiu i agafar forces pel nou curs 22-23.

Cordialment,

Christian Àlvarez

Director de l’Escola Can Serra.