Des del dilluns 2 de maig i fins el 27 de maig, restarà obert el període de presentació de sol·licituds d’ajuts de menjador escolar pel curs 2021/2022. Les sol·licituds es podran recollir a totes les Escoles de Primària de Barberà del Vallès, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana i al Centre Municipal de Serveis Socials.
Punts de recollida de sol·licituds
|
Horari (sense cita prèvia)
|
Escoles Primària de Barberà del Vallès |
De 9:00 a 13:00 Hores
|
Oficina d’Atenció Ciutadana Municipal (Pg. Doctor Moragas, 224) |
De 8:00 a 19:00 Hores
|
Centre Municipal de Serveis Socials |
De 9:00 a 14:00 Hores
|
Si ho preferiu, podeu descarregar-vos els impresos de sol·licituds:
1. Sol·licitud ajut de menjador curs 22-23
3. Acceptació responsable Menjador 2022-2023
Les sol·licituds s’han de presentar amb la documentació que acrediti la seva situació a l’Oficina D’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Barberà del Vallès.
OAC de l’Ajuntament
Passeig Dr. Moragas, 224
IMPORTANT!!! Per presentar les sol·licituds, és imprescindible que es demani CITA PRÈVIA al telèfon de l’Ajuntament de Barberà del Vallès. Telf. 93 729 71 71 Ext. 135 ó 286. Tambe podeu demanar cita prèvia mitjançant el següent enllaç: https://citaprevia.bdv.cat/
Per aquest curs 2022/2023 (com el curs anterior), se separa la convocatòria d’ajuts de menjador de la de material escolar. Del 2 al 27 de maig només es sol·licita l’ajut de menjador escolar i més endavant s’obrirà una nova convocatòria amb unes bases especifiques de material escolar.