Adéu, adéu, alumnes de 6è 🎵

Com aquest curs no hem pogut acomiadar els i les alumnes de 6è, com cada any, cantant l’ Adéu adéu al pati de l’escola, us hem preparat un vídeo de comiat amb tota la nostra estima. Us enviem una abraçada canserrana moooolt gran.

1. M.Mar Carmona López

Un video molt xulo!!! Ha sigut una pena acomiadar el curs d´aquesta manera però que hi farem. Molts petons a tots i totes, heu estat uns i unes mestres increïbles .Gràcies per la vostra dedicació i gran professionalitat. Us enyorarem molt.

1. Guillermo Moliner

Comparteixo les paraules de M.Mar Carmona. Moltíssimes gràcies per fer de la vostra vocació part de l’educació dels nostres fills. Ben segur que entre tots hem fet que el seu “camí” hagi agafat una bona direcció. Farem que continuïn ben forts.
      Bon Estiu