28è concurs literari “Castell de Barberà”

Un grup d’alumnes de 5è i 6è de l’Escola Can Serra han dut a terme tres actuacions a l’entrega de premis del 28è concurs literari “Castell de Barberà”. Les actuacions les han fet en les tres llengües que estudiem a l’escola. Sis alumnes de sisè han interpretat diferents fragments de “Platero”, de Juan Ramón Jiménez, en castellà. Els alumnes de 5è han interpretat una cançó en anglès “Lemon Tree” i també han fusionat poesia, dansa i música gràcies a un bonic poema en català anomenat “Homes i bèsties”. Volem agrair a alumnes i mestres per l’esforç que han fet. Felicitats! Ha estat una experiència molt enriquidora i el resultat ha estat molt positiu. També volem felicitar als alumnes que han estat guanyadors de diferents premis literaris d’aquesta edició del concurs “Castell de Barberà”.

Fotos: https://picasaweb.google.com/104510087267362321092/CASTELLBARBERA2015?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLrfi72plentRQ&feat=directlink