COMENÇA L’AVENTURA DE LA TARDOR

Hola famílies,

Avui us la volem explicar l’aventura que vam viure l’altre dia a l’escola quan va arribar la tardor. Un matí, en arribar a classe, la Noelia ens va portar dos sobres que el Javi (el conserge de l’escola) li havia donat per la  classe dels cocodrils.

A primera vista, vam pensar que la Noelia s’havia equivocat de classe perquè en els sobres només apareixia el dibuix d’un esquirol. Per sort, ens vam adonar que en el sobre també hi havia unes lletres escrites i com encara no sabem llegir, però si que sabem utilitzar el cap per pensar, quan la Noelia ens va preguntar Què creieu que posa aquí?, de seguida, vam respondre COCODRILS. Una a una, amb l’ajuda de la Lídia i la Noelia, vam comprovar que les lletres del sobre eren les mateixes que les del cartell de la porta. Per tant, aquells sobres tant misteriosos eren per nosaltres.

A dins de cada sobre hi havia una targeta en la que es podien veure tres coses: una foto del pati, un quadrat amb uns números molt estranys i el dibuix d’un mòbil

La Lídia ens va explicar que aquest dibuix es diu QR i amaga un secret que només es pot descobrir mirant-lo a través d’un mòbil.

Hem agafat una tablet de l’escola (que és més gran que el mòbil de la Lídia) i ens ha aparegut el vídeo d’un bolet amb un missatge de veu que hem escoltat amb molta atenció. Després hem fet dos equips, ens hem posat la mascareta i cada grup ha anat a buscar el mapa al lloc que apareixia a la targeta: uns al pati d’Infantil i els altres al pati dels grans.

En arribar a classe, ràpidament, ens hem adonat que havíem de juntar les dues parts d’aquest mapa tan misteriós. I en fer-ho hem vist que el nostre amic l’esquirol té que recórrer un camí format per 10 fulles fins arribar a l’arbre de la tardor. Nosaltres l’acompanyarem i l’ajudarem en aquesta aventura i ja us anirem informant de totes les experiències que anem vivint.