La Tardor a P3

Benvolgudes famílies,

Un dilluns al matí, en arribar a l’escola, vam rebre la visita d’una dona molt misteriosa. Portava un paraigües i un vestit ple de butxaques on vam trobar una carta adreçada a les nenes i els nens de P3. De seguida, vam descobrir que era la Sra Tardor que, amb una mica de retard (tot s’ha de dir!!!), havia vingut a l’escola per portar-nos un munt de sorpreses.

A partir d’aquell dia, ens vam posar a treballar de valent i hem fet un munt de coses molt interessants: hem experimentat amb fruits d’aquesta estació (pinyes), hem après vocabulari nou, hem cantat un munt de cançons, hem escoltat molts contes diferents i hem observat com les fulles van canviant de color i cauen.

Us deixem un petit recull de fotos on ens podeu veure en acció.