Bon dia esportistes, bruixes i bruixots:
:Recordeu l’abecedari que us varem passar per Dinantia?. Dons ara us proposem fer la CAPSETA DE LES LLETRES..
1- Agafeu una CAPSA i decoreu-la com vulgueu.
2- Aquesta setmana a la capseta hi posarem joguines, i altres objectes que al seu nom hi hagi la lletra
3-Ara repassem la lletra amb el dit pintor, la podem fer a la pissarra blanca de casa.,……i desprès agafem un full i escriurem el nom dels objectes que heu trobat. Podeu fer-ho amb lletra de pal i si us animeu ,mirant el abecedari que us varem enviar per Dinantia, intentem escriure amb lletra lligada. (recordem les lletres altes arriben fins el cel ,… i les baixes saluden al cuquet , Les vocals sempre es queden amb la flor..).
4. QUÈ PUC FER AMB LA LLISTA DE PARAULES?
-Podem inventar una frase amb les paraules, i fer el dibuix: ·”El pirata té set barrets”
´-Podem picar els cops que té cada paraula (pi- ra.-ta).Buscar una paraula molt llarga,o una que porti dues vegades la lletra t, o una molt curta….
-PISTES: L’Editorial Teide ens ofereix ,sense necessitat de identificació ni descarregues, un enllaç on podreu trobar vocabulari i el conte de les “les set cabretes i el llop”.
Cliqueu aquí. Un cop entreu a la pàgina cliqueu ACCEDEIX, desprès cliqueu CINC ANYS ,desprès LLENGUA.
Podreu escoltar el conte i fer activitats. També hi ha altres activitats per jugar amb les lletres.Podem escriure el títol del conte i dibuixar a sota el final del conte que més ens ha agradat.
Volem treballar el so i la grafia de la lletra” t “de moltes maneres diferents. Podeu ,durant la setmana .anar afegint o canviant objectes de la capsa i anar ampliant la llista de mica en mica.Cada nen/a ha d’anar al seu ritme i al seu nivell.
Aquí teniu una idea per fer la llista de paraules.també hi podeu posar el dibuix, vosaltres escolliu com omplir el pot. Endavant ¡¡¡
Una abraçada gegant per tots i totes.
Nosaltres ja tenim la nostra capseta de les lletres ?
Ens encanta ???
Hola Noa i família quina alegria¡. Segur que deus tenir la capsa plena.Una abraçada i salut.