ANEM A LA BIBLIOTECA VALENTÍ GUBIANAS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu totes i tots, aquest curs, la biblioteca de la nostra escola està totalment reformada i disposa d’un espai molt més acollidor i adaptat als més petits de l’escola.  Per això, al Parvulari hem posat en marxa, dins l’horari escolar, una proposta que ens permet visitar la biblioteca quinzenalment, per poder-nos endinsar en la màgia dels contes.

També hem tingut la sort de poder veure en directe com l’il·lustrador que dona nom a la nostra biblioteca (en Valentí Gubianas) deixava la seva empremta a la paret de la biblioteca, dibuixant un enorme far amb la farigoleta llegint a dalt i un munt de personatges que viuen en els contes volant al seu costat: la caputxeta vermella, en Pinotxo, les tres bessones….

Us deixem un recull de fotos perquè veieu els moments viscuts en aquest nou espai.