Sortida a la Fundació Miró (llunes)

Hola, famílies!

El passat divendres 20 de maig, a la Fundació Joan Miró vam veure diferents obres que havia fet l’autor. Algunes ja les havíem vist a l’escola, però ens van sorprendre molt, ja que eren molt grans i molt maques! A més, vam observar els colors amb què pintava i les diferents maneres amb què treballava Joan Miró.

Vam veure un gran tapís estirats i estirades a terra, ens vam convertir en parelles d’enamorats simulant escultures i vam escoltar un conte a l’hora que la monitora feia màgia barrejant aigua i colorants per treure diferents colors que sortien als quadres.

Quan vam acabar la visita, vam anar a un parc a dinar i a jugar. Ens ho vam passar molt bé!

Tot i que vam acabar una mica cansats,  ens va agradar molt!