Sant Jordi 2022

Els infants de P3 han viscut el seu primer Sant Jordi a l’escola i han gaudit realitzant diferents activitats.

Les mestres ens hem divertit molt representant per a ells/es la llegenda de Sant Jordi.

Després de veure l’obra s’han disfressat i han jugat a fer de Sant Jordi, el drac, la princesa…

També els hem preparat una gimcana al pati.

A més han pogut mirar molts contes nous gràcies a que cada infant ha portat un llibre de casa per compartir amb els seus companys/es.

I finalment han sortit de l’escola amb una bonica rosa de plastilina que han fet per regalar als seus pares i mares.

Feliç Sant Jordi famílies!