LA TARDOR A I3

Ara que estem a punt d’endinsar-nos de ple en les activitats nadalenques pròpies de finals de trimestre volem ensenyar-vos un petit recull d’imatges d’alguns treballs que han fet els vostres fills i filles al voltant de la tardor.

El primer que van fer els nens i les nenes de la classe del Sol i de La Lluna quan va arribar la Senyora Tardor va ser decorar el vestíbul de l’escola, estampant els colors típics d’aquesta estació en un mural preciós.

Desde llavors han estat treballant al voltant de la temàtica de la tardor,  realitzant un munt de propostes: han après una dita de la tardor (“Groc, taronja, vermell i marró, són els colors de la tardor”) i l’han recitat súper bé als infants d’I5. Han experimentat amb un munt d’elements naturals (pinyes, fulles, aglans…) que vam classificar per decorar les finestres de la classe i que després hem fet servir per jugar a les caixes sensorials. Han cantat i ballat cançons, han fet manualitats, han escoltat un munt de contes i la mateixa Maria Castanyera ha vingut a visitar-nos a l’escola i ens ha portat castanyes que ha recollit i torrat per nosaltres.

Descarregar cdv_photo_1668794766.jpg

Descarregar SARAYMA.jpg