Can Serra per la PAU

Després de fer el mosaic per la pau, s’ha fet lectura del següent text:

És molt trist que, malgrat haver patit dues guerres mundials, no haguem aprés prou i, encara avui dia, hi hagi persones que pensin que la violència pot arribar a ser una solució. Avui ens trobem aquí, al pati de l’escola, en solidaritat per la guerra d’UCRAÏNA, per totes les famílies afectades per la salvatge invasió i atac que s’està patint en aquest país. Famílies trencades, nenes i nens com vosaltres, que es queden sense llar i que han de viatjar a un altre país per poder sobreviure… Des d’aquesta escola volem enviar un missatge. Casa nostra es casa vostra, teniu tot el nostre suport. Però no hem d’oblidar que, malauradament, també hi ha d’altres països on conflictes armats s’han portant pel davant moltes vides: Afganistan, Síria, Yemen, Birmania… Avui volem enviar un missatge de solidaritat que ens agradaria que també arribés a tots aquests països. Que aquest símbol de la pau, arribi a tots els territoris del món i que, d’una vegada per totes, per sobre de l’odi, el mal, la violència i les guerres, s’imposin el somriure, el diàleg, la paraula i l’amor.  Moltes gràcies a tots i totes.

NO A LA GUERRA, SÍ A LA PAU.