BRICOESCOLA, reflexió i fotografies

El 1r Bricoescola és una de les activitats previstes al pla anual del curs 16-17 i s’emmarca dins l’objectiu de reforçar la cohesió entre l’escola i les famílies. A més de millorar les instal·lacions i equipaments de l’escola, teníem clar que l’objectiu general era el de seguir enfortint els lligams entre famílies, mestres i escola.

Darrera d’aquesta activitat hi ha moltes hores de preparació, tant per part de l’equip directiu com de la resta de mestres. Hi va haver moments de dificultats (pluja, ajornament, imprevistos, refer formularis, trobar data alternativa, etc), però vam seguir amb moltes ganes perquè estàvem convençuts que era una activitat que valia molt la pena realitzar.

Volem agrair  la col·laboració de: Miquel (barbacoes), menjador Roca González (mongetes),  Fonda Mas (allioli), Carnisseria Ramírez (botifarres) i Ampa (contribució econòmica). Volem agrair també la Nieves, mare de l’escola, que ens va guiar i assessorar sobre les pintures que havíem de fer servir (vam haver de fer un màster express de pintures 🙂 ).

Activitats com el Bricoescola ens fan sentir-nos orgullosos de l’equip de mestres que forma Can Serra, que s’ha deixat la pell preparant i realitzant la jornada fins l’últim moment. Però totes i tots sabem que els veritables protagonistes han estat les famílies, que heu mostrat un alt nivell de col·laboració, civisme, compromís i estima per l’escola. Moltes gràcies a totes i tots per haver-vos deixat la pell! La vostra implicació ens ha satisfet enormement. Entre totes i tots, l’experiència ha estat tot un èxit! L’esforç ha valgut MOLT la pena.

Si voleu recordar els moments viscuts al Bricoescola feu clic aquí. Si teniu més imatges i les voleu compartir amb la resta de famílies, ens les podeu fer arribar per correu electrònic a: escolacanserra@xtec.cat

1. Víctor Fernández Valcarce

Gràcies a la Direcció i Mestres per l’esforç que feu cada día per educar els nostres fills i les nostres filles i com no, per fer possible activitats com aquesta. Estem molt satisfets d’haver pogut compartir aquesta jornada amb vosaltres i amb la resta de famílies. Felicitats per la vostra feina i dedicació!