Ha arribat el Tió!

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

Segur que les vostres filles i fills ja us han explicat la gran sorpresa que hem tingut aquesta tarda!

Mentre estàvem a les classes, algú ha picat a la nostra porta i ens ha deixat una nota… A la nota hi havia la imatge d’un Tió i de l’escola Can Serra, però encara ens faltava informació per poder saber què passava ben bé. Què necessitàvem? Llegir la nota!

Així doncs, cada classe, al seu ritme ha llegit la nota. Era del Tió! Ens volia fer una sorpresa a les classes, però com que no venia des de l’any passat, s’ha perdut al pati i ens ha demanat que l’anem a buscar.

I totes les classes d’educació infantil hem sortit al pati amb moltes ganes de trobar al Tió. Enguany han estat els i les protagonistes de cada classe les que han ajudat a la Montse a trobar el Tió perdut al pati. Quina alegria quan l’hem trobat!!

Cada classe l’ha tingut una estona a la rotllana per saludar-lo, mentre escoltàvem música i després l’hem posat, amb una manta, al vestíbul. Allà el deixarem aquests dies i a partir de demà els infants poden portar menjar per tal que ens cagui regals!

Aquí teniu algunes fotos per a que us feu una idea de la gran sorpresa que hem tingut!

Salutacions,

Les mestres d’Educació Infantil.