El Tió ja ha arribat!!!

Benvolgudes famílies,

Ja fa dies que les boles, les estrelles, els arbres i les guirnaldes formen part de la decoració de la nostra escola, però encara no havia arribat el Tió i la veritat és que els infants ja començaven a estar una mica nerviosos, pensant que el Tió aquest any no vindria.

Però, el dilluns a la tarda, a totes les classes d’Educació Infatil vam rebre una carta on el Tió ens deia que ja havia arribat a l’escola, però que s’havia amagat pel pati i… tots i totes vam córrer de seguida a buscar-lo pel sorral, pels baguls de les joguines … fins que els nens i les nenes de P5 EL VAN TROBAR! El molt trapella estava amagat en una cantonada, molt a prop del pati dels grans.

Tenia fred i gana. Per això l’hem col·locat al vestíbul de P3, l’hem abrigat amb una manteta i li hem posat una panera, perquè entre tots i totes l’atipem de menjar (bombons, torrons, galetes, mandarines…).

Esperem que s’atipi força i el divendres 20 ens caguiiiiiiiiiiiiii turrons, neules i…. ?