Castanyada 2020

Hola famílies,

Com cada any, fidel a la seva cita amb els nens i nenes de Can Serra, divendres 30 d’octubre va venir la persona més estimada i esperada en aquest època de l’any pels infants de l’escola: la castanyera!

I per celebrar-ho, a la tarda ens vam trobar totes les classes de P3, P4 i P5 al pati d’Educació Infantil. Aquest curs hem hagut d’adaptar la celebració a les noves mesures de seguretat però ha quedat demostrat que res ens atura. A l’aire lliure, mantenint la distància de seguretat entre els grups i amb la mascareta posada, hem ballat i cantat totes les cançons i danses que veníem assajant des de feia dies a la classe. Per uns instants ens hem oblidat d’aquest ditxós bitxet i ha estat genial poder compartir una estona plegats tots i totes junts. I com a final de festa, com mana la tradició, la castanyera ens va repartir a tots els nens i les nenes un munt de castanyes torrades, que hem guardat a les nostres paperines, per menjar-nos a casa amb les nostres famílies.

Us deixem un petit recull d’imatges d’aquest dia tan especial, ple de nervis i emocions…

I per a les famílies de P3, us hem preparat una sorpresa. Cliqueu a sobre de la castanyera i gaudiu de les danses dels més petits de l’escola celebrant la seva primera castanyada.