Descobrim el barri de Can Serra!

Avui, 2 de novembre els i les alumnes de primer hem anat d’excursió pel barri de Can Serra.

Tot i que el barri ja el coneixem, avui l’hem observat amb uns altres ulls! Hem anat mirant el nom dels carrers i si aquests són parells o senars, si hi havien contenidors i de quin color són! També hem mirat quines senyals hi ha a prop de l’escola, si hi ha carril bici i quines botigues tenim!

Hem entrat a dues botigues, la Cleopatra, una botiga molt maca on venen complements i roba i a la Pastisseria del Fran, un pastisser que ens ha fet un regal molt dolç i bo!

Ens ho hem passat molt bé!!