Scape Room Canvi Climàtic

Divendres 15 de novembre, els i les alumnes de 6è vam intentar evitar una catàstrofe relacionada amb el canvi climàtic i els efectes en els diversos ecosistemes.

A partir d’un Scape Room realitzat a l’escola per part de l’Ajuntament de Barberà del Vallès ens adonem de la gran problemàtica mediambiental en la que ens trobem actualment. Aprenem sobre l’efecte hivernacle, sobre com està afectant el canvi climàtic a la natura i a reciclar correctament.

L’activitat va ser tot un èxit i tots els i les alumnes s’ho van passar “pipa” ajudant al planeta!

Ara només cal recordar-ho i posar-ho a la pràctica al dia a dia!

Us deixem algunes imatges!