Prediccions sobre el futur

Els i les alumnes de 4t A hem escollit com a tema del nostre projecte d’ aula, el tema del futur i hem gaudit molt estudiant-lo i tots ens hem sentit inclosos perquè hem recollit dins d’ aquest tema els altres temes proposats com la terra, la medicina, la vida quotidiana , l’ espai o el canvi climàtic. Així hem tractat tots aquests temes des de la perspectiva del futur. Hem recollit el nostre treballs en un gran mural que penja al passadís al costat de la nostra classe i que recull les nostres conclusions. Com a activitat en la que la resta de l’ escola pogués participar vam pensar que seria interessant recollir les vostres prediccions sobre el futur i us volien agrair la vostra participació a tots i en especial a l’Aitana de segon B que ens ha fet 13 prediccions i a l’ Isaac de 3r B que ha fet un llarg escrit on explica com s’ imagina ell el futur més proper. MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS ELS QUE HAN COL.LABORAT.

Entre les prediccions recollides volem destacar aquí les que parlen de cotxes voladors i patins voladors per desplaçar-nos de forma habitual, fins i tot per anar a l’ escola, una vida un hi ha un munt de robots al nostre servei per fer-nos la vida més còmoda i senzilla, màquines del temps, animals que evolucionen per adaptar-se millor al medi i una pastilla miraculosa i màgica que cura qualsevol malaltia.

Com veieu ens imaginem un futur fantàstic i ple de possibilitats. Esperem que sigui així, perquè el que tenim clar és que el futur, es crea ara, en el present, el futur depèn de nosaltres, del que fem ara i avui.