Pirates a la mar!!

Hola famílies,

per concloure el nostre projecte “Pirates” vam haver de viure una de les nostres últimes aventures junts/es. Els nostres compis de classe la Lia i l’Akili ens van donar una súper sorpresa quan ens van deixar una nota amb una missió: anar a Barcelona. No sabíem què ens esperava una vegada arribéssim allà. Però això no ens va aturar pas, sinó tot el contrari, ens va encoratjar encara més ja que als/les pirates ens encanten els misteris.

Després d’esmorzar vam seguir un joc de pistes que ens va portar tot just al davant del vaixell pirata “Jolly Roger”, no ens ho podíem creure, era un vaixell pirata de veritat!!  Vam accedir per la passarel.la al vaixell i vam salpar a la mar. Amb el vent acaronant les nostres cares, amb la olor d’aigua salada i el cor ple d’il·lusió ens vam sentir com autèntics/ques pirates!! Va ser molt emocionant jugar amb les espases, agafar-nos de les cordes, mirar de lluny la costa, buscar una illa a l’horitzó blau, sentir com bramava la mar, notar el vaixell ballant amb les onades, percebre com la boira ens envoltava i trobar el tresor que hi havia amagat al vaixell.

Més tard al tornar del nostre viatge vam posar peus a terra, vam jugar una estona a la platja i tot seguit vam anar a dinar al parc de la Ciutadella. Allà vam continuar jugant de valent fins el moment de la tornada, és que les/els pirates tenen una energia inacabable!!

Va ser un dia molt emocionant i especial, ens ho vam passar fantàstic!! Repte pirata aconseguit!!

Fins la propera aventura piratilles!! Aaarrrrgggg!!