Música i Emocions

p1010763

Les nenes i els nens de cicle mitjà hem realitzat a la setmana cultural un  taller de Música i Emocions que ens ha vingut a fer la Gemma Genovés que és psicòloga i Musicoterapeuta. Aquí podeu veure les imatges de tercer i de quart.

En aquest taller hem après moltes coses sobre la Música i les emocions.

En primer lloc hem hagut d’identificar les diferents emocions a travès de la Música que escoltàvem i representar-la amb el cos.

En segon lloc hem relacionat aquesta Música i les emocions que representen amb unes imatges molt divertides.

Després hem escoltat diferents músiques de pelis Disney, que hem tingut que relacionar amb la foto de cada peli i amb la seva emoció.

Per últim hem composat amb instruments la nostra pròpia Música en funció a una emoció i la resta de companyes i companys havíen d’endevinar-la.

Hem sigut uns autèntics compositor i compositores, així com hem après molt de les emocions utilitzant la Música com a mitjà d’expressió i representació.