MATRÍCULACIÓ: cita prèvia

Per formalitzar presencialment la matrícula dels infants que inicien la seva etapa educativa a l’Escola Can Serra, cal que demaneu cita prèvia mitjançant el  🔗 següent aplicatiu.

📸 Caldrà que porteu 4 fotos de carnet en format físic de la nena o nen i la targeta sanitària de l’infant (fotocòpia).

També cal portar fotocòpia del carnet de vacunes i del DNI del/s tutor/s/es de l’infant.

👦👧Cal que indiqueu el nom de la persona adulta que vindrà a fer la matrícula i a l’apartat d’observacions el nom del nen o nena a matricular.

⚠ Caldrà seguir les següents mesures de seguretat:

• 🕴Una sola persona adulta podrà venir a fer la matrícula.
  • 😷Haureu de portar mascareta.
  • ↔ Es mantindrà la distància de seguretat.
  • 👐 En entrar a l’escola (per la porta petita del carrer Abat Oliba, davant residència Ballesol), es farà desinfecció de mans.

L'adreça electrònica no es publicarà.