les plantes.Caixa d’investigació P-4 peixos

Un dia va arribar a la classe dels peixos una capsa verda molt florida .D’aquesta capsa va sortir una flor i començarem a investigar amb tots els sentits. Hem fet moltes descobertes: tocat la terra, hem observat moltes llavors com neixen, hem olorat pètals, plantes aromàtiques, hem sembrat una patata que ja és una bonica planta que creix cada dia més…..i seguim investigant.Com ho fan les plantes per créixer,…ara estem molt interessats i al pati de l’escola hem fet moltes troballes . Comencem a estimar la natura i a valorar  que l’hem de cuidar.  Al jardí de l’escola hem  descobert que els animals petits (insectes) són les seves amigues.Bé la investigació continua i us tindrem  informats. Cliqueu  AQUI   i veureu  una mostra de les nostres  investigacions.